tiistai 16. joulukuuta 2014

Loppukiri

Moi!

Vähiin käy aika täällä - enää kaksi kokonaista päivää! Ja molemmat ovat kyllä tosi tekemisentäyteisiä - mulla on torstaina vielä yksi lopputentti, johon tulee luentoslidet ja reilu 30 artikkelia (kiitos proffa näistä 40-50 sivun "artikkeleista"), ja sen lisäksi pitäisi vielä pakata ja siivota, jäiks! Nytkin kirjoitan tätä postausta salilta samalla kun kuntopyöräilen, koska en tiedä, miten muuten ehtisin kirjoittaa haha :D Vähän kuulumisia kuitenkin ennen kun lähden :) 

Pakkaamista ja siivoamista olen vähän jo aloitellut, vaikka koko elämän pakkaamista vähän rajoittaa se, että elämä jatkuu täällä kuitenkin ihan loppuun asti, eli tarvitsen vielä vaikka mitä ennen kuin laukun voi lopullisesti sulkea perjantaiaamuna lentokenttäkuntoon. Saatiin kämpän vuokranantajalta tosi tiukat ohjeet siivoamisen suhteen, ja jokaisesta missatusta/epäonnistuneesta  kohdasta tulee 10 dollarin sakko. Vähän jännittää mitä siitä tulee :D



Ann-Christin halus kuvan lumiukon kanssa :P



Parc Mont-Royal

Vieux-Port

Pelattiin lauantaina spoonsia joka on maailman hauskin peli! :D

Hannahin lahja mulle:)



Viikonloppu meni hujauksessa! Oltiin tosiaan perjantaina Ann-Christinen knssa La Banquisessa, ja se taisikin olla mun viimeinen poutine tällä erää, nyyh! Lauantaina Ainara ja Hannah halusivat välttämättä tehdä lumiukon (Ainara ei esim. oo koskaan tehnyt sellaista), eikä kumpikaan uskonut, vaikka sanoin ett ulkona on ollut liian kylmä että lumiukon saisi tehtyä. "Kaisa esittää vaan lumieksperttiä," molemmat totesivat ja lähdettiin yhdessä testaamaan Mont Royalin puistoon miten lumiukot luonnistuu. No, eihän me saatu mitään lumiukkoja tehtyä siitä höttöpakkaslumesta, ja oppivat kämppiksetkin ettei suomalaisen kanssa kannata väitellä lumesta ;) Illalla käytiin Vieux-Portissa katsomassa ilotulituksia ja tultiin siitä meille hengailemaan isomman porukan kanssa :) Viikonloppu päättyi sunnuntaina Tiian, Maian ja Ann-Christinen jazz-kuoron konserttiin jota oltiin porukalla katsomassa. Tytöt lauloi hyvin ja mulle tuli konsertista taas kunnon joulufiilis, joka on vähän tässä loppuhässäkässä hävinnyt ;P

Vaihdettiin sunnuntaina myös meidän secret santa -lahjat! Hannah käski itseasias  mua laittamaan kuvan sen secret santa -lahjasta tänne (jonka siis sain siltä:) koska se on kuulemma käynyt lukemassa mun blogia ja olettaa että myös lahja pääsee täällä porrasvamoihin haha :P Sain ihanan itsetehdyn body scrubin ja brownie (blondie) kitin, johon pitää vaan lisätä kananmuna ja voi, niin saa tehtyä brownieita! Olin tosi innoissani tosta lahjasta, en ymmärrä miten joku keksiikin noin kivoja lahjoja! :) Thank you Hannah <3

Alkuviikko on nyt mennyt lukiessa, siivotessa ja pakatessa. Mulla oli tänään myös tentti ja se oli tosi tosi vaikea, mutta toivotaan että torstain tentti on vähän armollisempi niin pääsen hyvillä mielin lähtemään täältä perjantaina. :) Vähän kyllä alkaa jo kauhistuttamaan miten lähellä mun lähtö oikeasti on! Ihanaa nähdä kaikki rakkaat siellä Suomessa, mutta samalla aika kliseisesti pitää todeta, että kyllä musta osa varmasti jää tänne Montrealiin. Tää kaupunki on vaan niin mielettömän rakas:)

<3 Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti